PIXIA

Opdrachtgever
PIXIA B.V.

Sector
Technologie

Expertise
corporate identiteit
off- en online branding
webdesign
maatwerk website en webshop
ordersysteem
middleware

pixia.nl

PIXIA is leverancier van innovatieve media voor large format printing & finishing. Denk hierbij aan printmateriaal voor billboards, retail-visuals en wrapping van gebouwen en voertuigen. Als belangrijke speler in de Benelux blinkt PIXIA vooral uit met innovatieve niche-producten. Wij zijn verantwoordelijk voor de complete rebranding en webdelopment, om PIXIA’s positie en groei te versterken.

Uitdaging? Juist het onderscheid dat PIXIA sterk maakt in de markt, is niet te zien in off- en online-uitingen. Aan ons de vraag het merk (en submerken) volledig te rebranden, een maatwerk-website te ontwikkelen en een geavanceerde webshop te bouwen die klantspecifieke features bevat.

Geïnspireerd door de vloeibaarheid, flexibiliteit en dynamiek waarmee PIXIA producten ontwikkelt en zich in de markt beweegt, is het PIXIA-gridsysteem hier een visuele vertaling van. Zo zijn het woordmerk en het PIXIA-patroon hier een uitkomst van en beide worden ingezet voor digitale en gedrukte toepassingen. Samen met het sterke kleurgebruik en de maatwerk illustraties, is de merkidentiteit een echte eye-catcher. De website en webshop zijn volledig op maat ontwikkeld en maken het mogelijk dat elke individuele klant is voorzien van eigen prijzen, kortingen en productaanbod. En wat je niet ziet, is net zo belangrijk. Om die reden zorgen we ook dat alle financiële en boekhoud- koppelingen gestroomlijnd zijn.

PIXIA is nog toegankelijker. Van een consistente merkbeleving die van prospect tot vaste klant helder communiceert, tot gebruikersvriendelijke online-functionaliteiten die de klant beter faciliteren en een efficiëntie, interne work-flow bevorderen. Mede door deze van A tot Z-aanpak is PIXIA hard gegroeid en momenteel aan het uitbreiden in Duitsland.