Nwear wearables

Opdrachtgever
Newland EMEA

Sector
Technologie

Expertise
art direction
corporate identiteit
packaging design
advertising
branding

Nwear wearable scanners! Hoe wij samen met het marketingteam de lancering organiseren van deze nieuwe productcollectie? Wat dacht je van 700+ partners die de live stream bijwonen, custom made merchandise, graphics, drukwerk, animaties én commercials. #gearup voor deze revolutie in scanning solutions!

Video credit: International Video Company
Art direction: BuroBureaux

Nu de lanceringsdag vaststaat, is aan ons – als onderdeel van Newland’s marketingteam – de grote taak dit vorm te geven. De lancering, een live streaming-event die het gehele EMEA-gebied beslaat en een live studiopubliek bereikt, is het meest uitgebreide én uitdagende product-event tot nu toe.

Binnen het takenpakket zijn wij verantwoordelijk voor het logo-ontwerp, de visuele identiteit, branding (merchandise, animaties) en art direction (live event graphics, commercials). Nwear presenteert zich als een high-end product met een dynamische, stoere look en feel waarmee het wearables element extra worden benadrukt. Denk hierbij aan de abstracte running track dat terugkomt in de packaging en de donkere gradient, in lijn met de andere Newland-submerken. Deze vibe is ook voelbaar in de commercial en animaties voor sociale media.

Een strakke planning, ragfijne event-regie en direct leverbare producten, gecombineerd met enthousiaste parters, maakt deze lancering tot een groot succes! Naast de custom made merchandise-bundels ontvangt elke (internationale) partner ook een marketing-kit die hen in staat stelt Nwear in hun regio op de kaart te zetten. Denk hierbij aan sociale media visuals, (online-)advertenties, beursmaterialen, commercials, demo-video’s en animaties.